Co to jest agencja marketingu rekomendacji?

April 28, 2017 | By admin | Filed in: Blog.

Seeding jaki wykonuje agencja marketingu rekomendacji opiera się na dostarczeniu pełnowartościowych produktów dla uczestników kampanii rekomendacji oraz na umiejętnym rozprzestrzenianiu opinii o nim w precyzyjnie dopasowanej grupie docelowej odbiorców. Seeding stanowi podstawowe narzędzie wykorzystywane w ramach marketingu rekomendacji. A jak to przebiega? A zatem na podstawie swego bezpośredniego doświadczenia, skrupulatnie wybrani ambasadorzy danej marki rozpoczynają rozmawiać o danym produkcie oraz przekazywać próbki i informacje swoim znajomym. Uczestnicy takiej kampanii zazwyczaj jako pierwsi na danym rynku pozyskują produkty, co umożliwia im wrażenie wyróżnienia oraz opcję doradzania znanym markom. Poprzez to przywiązują się do danej marki oraz angażują emocjonalnie. W ten sposób nieodpłatnie rekomendują dane produkty, mówiąc o promowanej marce w grupie najbliższych czy to przyjaciół, znajomych czy rodzin. Kampanie marketingu agencja marketingu rekomendacji kontynuuje następnie z wybranym, szczególnie aktywnym gronem osób, które to mocno zidentyfikowały się z daną marką czy też usługą. Pasjonaci danej marki są następnie angażowani w różne działania związane z produktem a także potem z entuzjazmem polecają go swoim znajomym. Ważna w marketingu jest także Streetcom Brand Advocates, czyli usługa rozwijająca potencjał jaki tkwi w klasycznej kampanii rekomendacji. Brand Advocates pozwala kontynuować współpracę z najaktywniejszymi oraz szczególnie zainteresowanymi ambasadorami marek i to w dłuższej perspektywie. Pozwala zatem na rozwijanie działań z wyselekcjonowaną i najbardziej oddaną danej marce grupą. Warto wiedzieć, że wybierani są wówczas specjalnie aktywni, utożsamiający się z danym produktem uczestnicy z wcześniejszych kampanii rekomendacji. Tacy specjalni adwokaci danej marki zostają włączani w konkretne zadania oraz akcje związane z produktem bądź usługą, z którą to się szczególnie identyfikują. Brand Advocates biorą swój udział w długoterminowych aktywnościach, następnie inspirując pozostałych do zaznajomienia się z marką, której to zostają amatorami. A zatem jako świadomi użytkownicy, pozwalają by agencja marketingu rekomendacji mogła prowadzić długofalowe badania konsumenckie.


Tags:

Comments are closed here.